در فراق یار

در فراق یار


با عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری شهادت دخت گرامی نبی اسلام، حضرت سیدة النساء العالمین علیهاالسلام، خدمت محبین آن حضرت.

دوباره شام غريبانه اي گرفته دلم
 ميان کوچه غم خانه اي گرفته دلم
 شبيه شمع که تا پاي مرگ مي سوزد

 براي غربت پروانه اي گرفته دلم
 چو مادران جوان مرده اشک مي ريزم
 چه سوگواري جانانه اي گرفته دلم
 ندارم آه ميان بساط خود جز اشک

 ببخش سوگ فقيرانه اي گرفته دلم
 شبيه ابر خزان ديده سير مي بارم
 سياهپوشم و مي گريم و عزادارم
 بقيع خلوت و خاموش روضه هاي تو ام
 ببين چگونه در آغوش روضه هاي توام
 سلام حضرت زهرا ، گدايت آمده است
 حريم بغض گلوگير من دوباره شکست

 يک عمر با دل من بنده پروري کردي
 براي من که غريبم تو مادري کردي
 سلام مادر سادات ، بيقرار توام
 مرا دوباره بخوان، آه سوگوار توام
 به سينه مي زنم و مي زنم به سيم جنون
 بيا قدم بگذاريم در حريم جنون
 به سوز ناله ي عشق و به آه صبر قسم
 به روضه خواني خورشيد و اشک ابر قسم
 که قد ماه به پاي غمت کمان شده است
 که باد محض عزاي تو نوحه خوان شده است
 نفس بده که دم مرگ روي دست شما
 تمام خلق بگويند گفت : يا زهرا

 

         التماس دعا از همه میهمانان وبلاگ




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:,

] [ 8:47 ] [ ققنوس ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه